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[News] Système de collision alliée : pas de modification prévue avec la 1.3.6


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#1 Zatvopop

Zatvopop
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Posté 16 August 2010 - 07:41

Si vous avez été faire un tour sur le serveur de tests publics, vous aurez sans doute remarqué l'absence de collisions avec vos alliés, vos camarades ne vous empêchant plus d'accéder aux premières lignes ou de fuir le contact lorsque vous préféreriez être en arrière. Il s'agissait en fait de tests effectués par Mythic pour juger de l'impact de cette modification dans le but d'améliorer les performances du jeu lors des combats de grande envergure.
Cependant, cette mesure n'a pas été du goût de la communauté qui l'a largement fait connaître sur le forum officiel.
En réponse, Mythic a décidé de se donner plus de temps pour observer l'impact de ce retrait en terme de gameplay, le système de collision restera donc inchangé lors de la mise à jour à venir.

Citation

After much internal discussion and review of feedback from the community, we have come to a decision regarding the proposed disabling of Friendly Collision in Game Update 1.3.6.

In game update 1.3.6, Friendly Collision will remain enabled. We feel that in order to successfully implement as significant a change as this it is our responsibility to devote more time to testing all of the potential repercussions and consequences that come with the removal of this feature. We aren't taking the option off the table; we still believe that the rewards of a significant performance increase are a worthwhile cause, and will we continue to explore other avenues of making the game even more accessible for more players; however we believe, at this point in time, this is the responsible decision to make, in respect to our community.

As a development team it is our responsibility to continuously explore avenues for improving the game experience for all players, both new and old. For many players, the friendly collision feature offers an additional layer of strategy and depth to WAR. For others, the feature can be frustrating and a barrier to enjoyment. However, what it comes down to is will this change to something that has defined WAR's gameplay since the launch of the game have more Risk than Reward.

Thank you, the community, for continuing to help us shape the future of WAR. Your feedback and participation is important to us as a development team and continues to inspire us every day.

Please join in the discussion of this decision here.





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